11 Mart 2008 Salı

yettim gariiiiii;))

efenim öncelikle ıfflayıp pıflamalarınıza bi açıklamaya getireyim,;), şimdi ben malum arızalı işimde, bir sürü tırıvırı şey yaşadım. bişeyler oldu, bişeyler olmadıı derkene, bi bakmışım ki bi cümbürdeşmenin içindeyim. hayırlısıyla yeni yerimizde işlere koyulduk. yaklaşık bir aydır, soluksuz çalışıyorum nerdeyse. sürekli pc başında olmama rağmen yeni bir explorer sayfası açıpta bloguma bakmaya fırsat bulamadım, bulduğum zamanlardaysa bişeyler yazmaya ruh halim elvermedi. işimde tüm sıkıntılara rağmen ilerleme kaydetmeye devam ediyorum, evoyla ilgili herşey aynı hamam aynı tasta yüzüyor. gündüzleri sigarayı akşamları alkolü tek geçiyorum;)) homeofis olduğumuz için haftanın 3-4 günü ofiste kalıyorum. en son biyonikkedinin yorum mailini de görünce durdurun dünyayı bloguma yazıcam dedim:)) hafta sonunu büyük bi tramva içinde geçirdim. evodan önce 8 senedir hayatımı altüst eden, 2 senedir görüşmediğim ama hep hayatımın tam ortasında yaşayan m.g ile görüştüm. ayrıntıları şu anda iki satıra yazamayacağım kadar çok. akşama bir fırsat bulup, huzurunuzda dökülmeyi düşünüyorum....
hepinizi çok özledim.........

4 yorum:

un4tunately dedi ki...

demek biyonikkedi'nin yorumu da olmasa bu yazıdan da mahrum kalacaktık, öyle olsun :p
merakla ayrıntıları bekliyoruz :)

PuCCa dedi ki...

ee bumuyduu yani ohoooo :P

Dikkat! biyo var ! dedi ki...

Efferim
Tam anlaştığımız gibi.
"Adımı yazında geçir,paraları kırpışalım" demiştim.

Bu arada şişşşş
Hiç kimse sadece ikimizin yazı başına dünyanın parasını aldığımızı bilmiyor ha.

Daha sık yaz,zam yapçeklermiş.

Sakın ağzından kaçırıyım deme!
Oyarım.

Not:
un4tunately kıskanma.Zaten ismini ezbere yazamıyom,hep bakmak zorunda kalıyom allaaan anfırçınıtlisi seniiii,kıskanç mavifincan ;P

un4tunately dedi ki...

eee işte böyle de zorum ben biyo, öyle kolay kolay benden bahsedemeyin diye anfırçınıtli oldum ben:p

bir de kıskandım işte, bana ne bana ne:p

Aşk Herşeyi Affeder mi?