27 Haziran 2008 Cuma

oyuna geri döndüğünde herşeyi unutan!!


Üşüyen kelimelerim var ellerimde... Ellerimden soğuk, yüreğimden buz... Duymak istemeyeceğin kadar anlamlı ve anlamak istemeyeceğin kadar gerçek! Kara bir kalem var ellerimde... Yazdıkları görünüşü kadar ince olmayan.. Acıtan sözler yazan, yazdıgında kendinden bile kırılan! Öyle siyah ki gece,öylesine derin ki okyanus! Birkaç yaş var ellerimde... Sen giderken akan, geri geldiğinde hala kurumayan... O kadar ıslak o kadar korkak! Bir bulut var gözlerimde, ardında güneşi olmayan, içimdeki ateşi söndürmekle yükümlü olan! Ve bir kaç umut parçası yüreğimde... Yarına gülerek bakan, Sevdaya hala inanan, yokluklarını varlıklarından çaldıklarıyla tamamlayan... Bir çocuk var içimde... Yeri geldiğinde ağlayan,dizleri kanayan... Ve bir çocuk var içimde benim...oyuna geri döndüğünde herşeyi unutan!!

4 yorum:

ashkar dedi ki...

sustum bişey demiyorum...

almina dedi ki...

Bugun yuzumde tebessum olusturan tek sey oldu sayfaya tıklayınce yenı yazıları gormek. Bılıyorum ıcınde bır sızı var... Gececek ınanıyorum, hala sızının yakıcılıgını sondurebılecek yaşlara sahipsin çünkü. En önemlisi bir çocuk var hala sende, oyuna başladıgında herseyı unutan.
Sırra eremedım hala, neden sahıbını hıc tanımadıgım satırlar muhebbet tohumları ekıyor ımıce.
Sevgıler

•düşler kon∫erves¡• dedi ki...

. ..'bir kaç yaş var ellerimde. ..sen giderken akan,geldiğinde hala kurumayan'. ..keşke hiç gitmese, ne gerek vardı kurumayan yaşlar bırakmaya :o/

X-arm dedi ki...

aklım karıştı!!! üşüdüm ellerim titredi ağlıyor gibi bakıyorum ekrana neden diye sorma !!!!

Aşk Herşeyi Affeder mi?