21 Haziran 2008 Cumartesi

çok zaman oldu....

çok zaman oldu...
yazmaya ne sebeptir, yazmamaya ne sebepti unuttum herşeyi... neden yazamadığımı bilmiyorum bende. ellerim klavyeye her uzandığında film başlıyor gözlerimde.. sıkılıyorum, içim sıkılıyor daralıyorum. kapatıyorum sayfayı...
demem o ki artık yazmayacğım günlerimi günlüklerimi...
tarihe not düşmek canımı acıtıyor artık, çocukluğumda ki gibi değil ki günl(ükle)erim...
içimden gelenleri karalayıp sizlerle paylaşıcam.
hikayelere şiirlere denemelere dökeceğim başımdan geçenleri... beğenirmisiniz okurmusunuz bilmem...
iyimisin diye sorup, merak edenlere ilgilerinden dolayı teşekkür ederim... iyi ki varsınız... sizler tarafından düşünülmek merak edilmek güzel...
iyi değilim.. iyi olsaydım sizlere güzel haberler verirdim mutlaka. o hep özlediğim güzel haberleri...
hayat bi şekilde devam ederken, ben yolumu kaybettim. çok bilinmeyenli denklemlerin içinde, şıklarda bile doğrusu olmayan problemlerle uğraşıyorum...
ayaklarımı kaydırıyorum hayatımın. sindire sindire.. uzaklaşıyorum iyiliklerden, iyilerden...
velhasıl..
ne olacaksa olsunlardayım...
bir gün güzel şeylerde yazabildiğimi ispatlamak için burdayım artık...
hepmiz hoşgeldik;))

4 yorum:

un4tunately dedi ki...

:(

ne demeli bilemedim ben.. böyle dönemlerde blog daha da işe yarıyor sanki.. bir nevi iç dökme yolu gibi.. sen buraya birşeyler karala, saçmalayabildiğin kadar saçmala.. hikayeler yaz, şiirler uydur.. ama iyi ol, mutlu ol..

hoşgeldin.. bu başlangıç yeni güzelliklerin de başlangıcı olur inşallah..

ashkar dedi ki...

hoş geldin bakalım yeniden. sen iyi ol gerisi boş. hem havalarda güzel bu havalarda kötü mü olur insan :P
bekliyoruz yeni şeyler.

nautilus dedi ki...

hayat devam ediyor. iyi ki devam ediyor. bence de yazdıkça açılacaksın. yalnız değilsin. ;)

H2o dedi ki...

un4* teşekkür ederim canım.. umarım dediğin gibi olur...
senide yeniden burda görmek güzel...;)


ashkar* hoşbuldum ashkar..;)
iyi olucam inş..
(bu arada sana orhan veli kanık'tan "beni bu havalar mahvetti", isimli şiiri armağan ediyorum :)))


nautilus* biliyorum yalnız olmadığımı anladığım tek yer burası olduğu için dönüp dolaşıp yine buraya geliyorum galiba...yazıcam ve hep birlikte açılalım o zaman..;)

Aşk Herşeyi Affeder mi?