29 Nisan 2008 Salı

bittiiii!!!!!!

hiç iyi değilim dostlar....

evo'yla ayrıldık... sabah başlattığım bi kavgayla, akşama herşey bitti... darmadağan oldum, sarıla sarıla ağlaya ağlaya ayrıldık. onu ilk defa ağlarken gördüm.omzumda hıçkıra hıçkıra ağladı.... ona tamamen bittiğini söyleyecek kadar güçlü olamadım, yüzüğümü parmağımdan çıkarıp eline veremedim... bu kadaranı ne ben ne de o kaldıramazdık... bi süreliğine ayrı kalmak zorunda olduğumuzu anlatmaya çalıştım... kapının önüne kadar bıraktı beni... eve geldiğimde bi ameliyattan çıkmış gibiydim, içimdeki organlar etrafa saçılmıştı sanki... azy gördü beni, dizlerimin önüne oturudu, öylece baktı yüzüme... korkunç olduğumu farkettim. yukarı tyz in yanına çıktım sarıldım ağlamaya devam ettim... gözümün önünden gitmiyordu hali ve kulaklarıma yapışmıştı omuzumdaki hıçkırıklarının sesi... geceyi nasıl geçirdim bilmiyorum, sabaha karşı uyumuşum... elim yüzüm gözlerim şiş.... annemin yanında olmak istiyorum, az önce yaptığım makyajı çıkartıp söküle söküle ağlamak istiyorum....
işler beni bekliyor, unutmalıyım, unutturmalıyım ve alışmalıyım...

8 yorum:

Pilli Petro dedi ki...

ne denir bilmiyorum ki??üzülme zamana bırak tüm taşlar yerine oturur merak etme.

Eski dedi ki...

hımm hayırlısı olsun , ama ne zamandır istiyodun sanırım bunu ... realx olamamaya hoşgeldin diyim o zaman

un4tunately dedi ki...

uff neden böyle oluyor anlamıyorum ben yaa.. :(

hayırlısı olsun şekerim, üzülme demek saçma olur üzüleceksin tabiki.. ama işte Sezen ne demiş:
"Geçer geçer daha öncekiler gibi
Bu da geçer neler neler geçmedi ki.."

almina dedi ki...

Bitmeye mahkum mu tüm aşklar?
Sonlar hep hüzünlü...
Hayırlısı olsun hakkınızda

Dikkat! biyo var ! dedi ki...

Düğün tarihini almıştınız:/
Tamam tamam sustum
Ama bloglinesimde şifreliyeceğine ilişkin bi yazını görüyorum,gerçi burda yok,silmişsin ama şifrelersen sessiz okuyucun olan beni unutmazsın dimi?Blogumda mailim var.
İlla linkimiz olması lazım değil dimi:)

zaman herşeyin ilacı,unutma:)

nautilus dedi ki...

benzer bir şeyi yaşamış birisi olarak sana diyebilirim ki, zor bir dönem geçiyor ama inan ki geçiyor. ve ben şimdi aradan geçen 3 senenin ardından diyorum ki, iyi ki ayrılmışız.. meğer önümü hiç göremiyor muşum.. ve benim için gerçekten en hayırlısı olmuş.
umarım senin için de hayırlısı olur.
bu arada yeni bloguma da beklerim.. bakalım tanıyacak mısın beni:))

Adsız dedi ki...

lutfen artik gelip iyi olduguna dair haber ver..

H2o dedi ki...

geldim arkadaşlar...
hepinize iyi dilekleriniz ve ilginiz için teşekkür ederim...

blogumu çok özlemişim.. uzun bi aradan sonra tekrar burdayımm..
devam...
görüşmek üzere

Aşk Herşeyi Affeder mi?