23 Nisan 2008 Çarşamba

duyduk duymadık demeyinnnnnn.....!!!!!

duyduk duymadık demeyinnnnnn.....

düğün tarihimiz belli olduuuu:))
yarın nikah işlemleri için başvurularımızı yapıcaz. ağustosun son haftası evleniorum yani. nasıl olacak hiç bilmiyorum. artık herşeyi saldım gitti. ne olacaksa olsun, madem dönemiyorum geriye, devam edeyim yoluma dedim. evo yu makul bi sevgiyle kabul ettim kendime, ama kimse benden fazlasını beklemesin. bu evliliğin fazla uzun süreceğini sanmıyorum. yani herkes gibi sonsuz bi mutluluk umuduyla değilde, bi gün nasıl olsa bitecek diye evleniyorum.
annem telaşlarda, babamda öyle... arkadaşlarım ne giyeceğini düşünüyorlar, kankalarım, çok isteyerek yapmayacağım bu evlilik için karalar bağlamış durumda.

neyse çok yazacak bişeyim yok bu konuyla ilgili. haber veriim dedim blogdostlarıma sadece...

ilerleyen günlerde blogumu günlük moddan çıkarıcam zaten. sadece deneme yazılarımı sizinle paylaşıcam. malum evlilik psikolojisiyle günlük tutmam hepimiz için çekilmez bir haal alacaktır:))) bu yüzden çevreye fazla rahatsızlık vermeden edebi yazılarımla burda olmayaı düşünüyorum.....
öpitoo;))

5 yorum:

Pilli Petro dedi ki...

hayırlı olsun diyelim madem nikah var :)ama sen yine de çok istemiyorsan bi düşün derim ben,insan mutlu olmayacağı bi birlikteliği niye yaşasın ki,ama tabii ki karar senin bunlar sadece benim nacizane düşüncelerim:)Umarım çok mutlu olursun.

H2o dedi ki...

teşekkür ederim bekriya;)
hoşgeldin bloguma;)seni görmek güzel..
iki senedir düşündüm düşündüm hiç bişey değişmedi, nikahta keramet vardır lafının gerçek olup olmadığını denemem gerekiyor galiba:). iyi dileklerin için sağol;)

Eski dedi ki...

inanmıyorummmm ; sonunun gelmiceğini bilmediğin bi evliliğe nasıl evet dersinn !!!!!!!

Pilli Petro dedi ki...

İnşallah keramet vardır umduğun gibi olmaz çok memnun olursun aldığın karardan.Bize mutluluk dilemek düşer.Bu arada adımı değiştirdim azcık namı diğer anibal=bekriya oldum :)

PuCCa dedi ki...

yanlışş yapıyorsunnnn....

Aşk Herşeyi Affeder mi?