2 Nisan 2008 Çarşamba

neden saçlarım!! beyazlamış arkadaş??


dün geceyi dışarda geçirdim. evo ile birlikteydik. onun için güzel, benim içinse anlamsız bi geceydi. sabah 7 de ofise bıraktı beni. kapıyı azy's açtı, uyanmış dershaneye gitmek için hazırlanıyordu. teyzem ise uyuyordu. teyzemin artık bi sevgilisi var. çocuk bursa'da yaşıyor, o yüzden sabaha kadar telefonda ve msn deler. bu sbah yine 6'da yatmış. ne olacak bu halleri bilmiyorum, işler umrunda değil, yapılması gerekenleri sürekli erteliyor, bi an önce toparlanması lazım durum vahim...

bu arada ailedeki son gelişmeleri yazamadım bir türlü, kuzenim, gazozum evleniyor;))) hemde görücü usulüyle!!!! babamın çok yakın bi arkadaşı oğlu için talip oldular. birbirlerini gördüler, görüştüler sevdiler beğendiler, istenildi söz yapıldı 4 nisanda da nişanlanıyorlar. nasıl şoktayız ailecek anlatamam. çocukluğumuz birlikte geçmesine rağmen birbirimizde çok farklı iki kuzeniz. ben ailenin ayrık otu olarak dünyayı parmağında tek başına sallamaya çalışan bi tip, o ise tam bir küçük kadındı. çocukluğunda annesi çalıştığı için çocukken bile günlerini ütü çamaşır bulaşık yemek gibi işlere adardı. 17 yaşına geldiğinde gazoza bi kardeş geldi. işin içine çocukta girince tam bi ev hanımı modunda yaşamaya devam etti. hiç erkek arkadaşı sevgilisi olmadı, olmasını da istemedi, ilerleyen yaşlarında çok görücüsü! çıktı. hiç birini kabul etmedi, bütün bu küçük kadınve küçük anne rollerine rağmen evliliği düşünmüyordu. ne olduysa oldu bunu kabul etti. ve gazoz sanırım ilk defa ve hatta görücü usulü ile aşık oldu;) bütün aile çifte düğün hayalleri peşinde, gazozla aynı dönemde evleneceğimizi düşünüyorlar. oysa benim onlara göre parmağımda ki o anlamlı! yüzük çoktan bir metal parçası haline geldi. evlilik ise düşüncemde bir gölge bile değil!!! nasıl çıkıcam bu işin içinden bilmiyorum... bütün aile evo yu çok seviyor ikimizin mükemmel bir çift olduğumuzu düşünüyorlar, kuyruğu dik tutucam diye, şimdiye kadar hiç kimseye ne ilişkimizin ne de evo nun açıklarını vermedim, ben gizledikçe onlar çok mutlu olduğumu, evonun benim için ne kadar uygun biri olduğu düşüncelerini pekiştirdiler. evreni ailemle ilk tanıştırdığımda da -ki o zman herşey çok güzeldi- evlilik konusunda pek emin değildim. niyetim, ailem evoyla tanışsınlar, bilsinler içleri rahat olsun istedim. o yüzük parmağıma hangi arada girdi hala aklım almıyor. neyse şimdilik ben gazozun kerevetine çıkmakla kalayım sadece, onlar muradlarına ersinler, hemde çok ersinler...;)

ajansta ilk ikinci ayımızın içindeyiz. şimdiye kadar elde ettiğimiz ciro hatırı sayılır bi halde. bu ayı atlatırsak yırttık demektir. önümüz açık, emin adımlarla ilerliyoruz... teyzemin yeni aşkı dışında bi sıkıntımız yok;)


geçen gün saçımda bir beyaz geldi elime... elime aldım, uzun uznun baktım. o incecik saç telinde neler gördüm neler, hayatım film şeridi gibi geçti gözümün deydiği o saç beyaz saçımdan. hayat ne kadar da acımasız, "gözlerim doldu, daha erken, daha gencim, daha çok güzelim", dedim. 34 yaşında ki teyzem bile hayatının baharını ilk defa yaşarcasına aşıkken 24 yaşında ki ben, saçında beyaz, aşk yorgunu, yıpranmış, yıpratılmış olmamalıydım....

o günden sonra saçıma tarak deymedi. adam gibi makyaj yapmadım. dudağımın kenarına iliştirdiğim şakacıkatan bir gülümsemeyle ortalarda dolanıyorum... her gün biraz daha azalıyorum. ben "galiba büyüyorum.." derken, birileri pis pis sırıtarak "hahaha hadi ordan yaşlanıyorsun" diyor sanki....


amaaaaaaan neyse canım, bi paragraflık bunalım yeter bu gün....;)

bu gün fazla bi işim olmaz diye umut ediyorum, o yüzden tekrar uğrayabilirim....;)

söz vermiyorum :P


8 yorum:

Miles dedi ki...

en azından Gazoz görebilmiş yani;tek dert de o değil mi zaten anlayarak görerek bakabilmek...mutluluklar

Nazım Can Cezayirli dedi ki...

sen yine tara saçlarını,makyajını da yap... düşünmeye değmez bi tek beyaz tel...gerçekten bak:)

un4tunately dedi ki...

aynen böyle bir görücü usulü istiyorum ben de.. Allah'ım duy sesimi:D Gazoz'a mutluluklar.. :)

beyaz tel dediğin nedir ki yaa, boyatıyorsun geçiyor.. asıl sen göz çevresi kırışıklıklarına bir çare bul, kırış kırış olacağım diye çok korkuyorum çoookkk... :p

almina dedi ki...

Genç yaştaki beyaz teller kısmet diye yorumlanır bizim oralarda.
Olayara anlamalr yükleyen biziz.Nasıl bakarsak öyle görürüz, bunu unutma.
Sevgiler :)

H2o dedi ki...

miles* evet, ilk defa birinin mutluluğuna bu kadar çok inanıyorum..;) teşekkür ederim canım..

ncc* dediğin gibi gerçekten baktım:) bu akşam kuaföre gitmeye karar verdim;)

*un4 canımın içi, allah gönlüne göre verir inşallah;) görücü mörücü farketmez bu kadar çok istiyosan olsunda, yeterki doğru zaman doğru insan olsun :))

almina* hocam annemde öyle der ama ruhumda var pesimistlik benim:)illa en kötüye yorumlamak geliyo içimden isteristemz:))
ama kesinlikle haklısın;)
bu ara pek bi kısmetliyim :)
dediğin gibi genç yaşta saçıma düşen aklardan olsa gerek;)

PuCCa dedi ki...

bende görücu usuluylen evlenmek istiyorum. şöle ilk görüşte naa işte bu adam bebelerimin babası olmalıdır demeliyim. Ahhh anacım nerdee o erkekler şimdi :P
sen bu evoyla hala birlikte olmana ve bu kadar çabana şaşırıyorum.. Ah işte biz hayır demeyi bilmeyen kadınlar götümüzün üstüne düştükj müde ağlıyoruz.. Çocuğada kendinede işkence etmeyi bırak bence, azad et onu 5 gün ağlar sonra biter neler geçmiyo ki uzadıkça uzayacak yoksa... Artık burda bugün 2. çocuğuma hamileyim şunuda doğrurup boşanacam yazılarını okucaz gibi :P

un4tunately dedi ki...

amin şeker, amin.. ama sorun görücü usulü olması değil, sorunsuz-mutlu birşey olmasını istemem :)

Pilli Petro dedi ki...

aaa sen hala orda durmuş o beyaz teli mi düşünüyosun,bunun için mi yazmamışsın :))

Aşk Herşeyi Affeder mi?