3 Nisan 2008 Perşembe

...

yine uzun zaman olmuş yazmayalı. bu son bi haftamı çok az bi uykuyla geçirdim. beyazlayan saç telimle uğraşmıyorum artık, geçen gün kuaföre gittim. kırılan uçlarımı aldırdım birde kaküllerimi düzelttirdim. bu işlermler görüntüde düzelsede kalbimdeki kırıklar ve yıpranmış uçlar hala olduğu gibi duruyor. sıkıntılarım yine devam ediyor. evoyla kavgalarımız her geçen gün şiddetlenmeye devam ediyor, (Pucca bunu okuyunca söylenecek yine:)) her kavganın ardından gelen duygu sömürüleri resmen içimi kemiriyor, elimi kolumu bağlıyor. teyzem başımı beynimi yiyor, ayrıl şundan "karşına çıkan iyi kısmetleri kaçırıyorsun bitmiş bi ilişki yüzünden" benim iyi bir kısmet veya karşıma çıkacak iyi birileriyle derdim yokki, şu an için tek istediğim şey özgürlüğüm. kalbimin paramparça bi yerinde duran bi yükten başka bişey değil. ayrılık kararını bi türlü hayata geçiremeyişimin sebebi, arkamda bi enkaz bırakmak istemiyorum. kavgaları devam ettiriyorum çünkü onun pes edip ayrılmak istemesini sağlamaya çalışıyorum. vicdanım karşısında o kadar acizim ki, arkamda terk edilmiş birini bırakmak istemiyorum. iş böyleyken asıl sorun olan kısımsa hayatıma uzaktan ve yeni girmiş birine karşıda ilgi duyuyorum. (ilerleyen günlerde anlatırım) evet beyin olarak aldatıyorum ama bu noktada içimde bi pişmanlık olmuyor nedesnse. onu her gördüğümde içimde bişeyler atağa geçiyor, kan dolaşımım hızlanıyor fln filan, çokta ciddiye alınacak bir durum değil ama hala bu karmaşaya nasıl dur denilir onuda bilemiyorum.
bu arada son on gündür kalbimde bir rahatsızlık hissediyorum, şiddetli derecede çarpıntılarım oluyor ve beni yorgun bırakıyor, annem de biliyorsunuz kalbinde oluşan delik nedeniyle aynı çarpıntıları ve sorunları yaşıyordu. ve çok riskli bir ameliyat geçirdi. geçenlerde nefes alamayacak kadar kötüydüm, öyle boşluğa düşmüş gibi çarpıyordu ki, nefes alamayacak gibiydim. nefesim kalbime yetmiyordu sanki. şimdi hiç olmadık anlarda yakalıyor beni melet. annemlere bişey soramıyorum panik yapmasınlar diye ama onların dışındaki herkes ırsi, genetik bir sorun olabileceğini ve benimde kalbimde bir problem olabilme ihtimaline karşı mutlaka doktora gitmemi söylüyorlar. en kısa zamanda bi doktora gözükmem gerekiyor galiba.. tabi bu arada dozunu arttırdığım çay, sigara alkol ve stresin etkiside büyüktür heralde. amann ne bileyim amk. her şey olacağına varsın işte. ben bıraktım ne halim varsa göreyim.
sizde kendinize, kalbinize dikkat edin.. görüşürüz canlar..

6 yorum:

Nazım Can Cezayirli dedi ki...

Bu sızılar, bu kalp çarpıntıları, bu sıkıntılar hep vicdanın suçu. Bırakıp gidememeler, başkasını kırmamak adına kendimizi üzmeler falan. Yazarken bile yoruluyor insan, bunları bi de yaşaması ölüm gibi… Neyse umarım daha iyi olur senin için. Fazla da takmamak lazım belki…

Geçmiş olsun bi de. İhmal etme doktor işini. Bir an önce git. Gerçekten git:)

Miles dedi ki...

"ve vicdan dünyanın en rahat yastığıdır.."

almina dedi ki...

ve iyi ki vicdan var, iyi ki susturamayanlardansın onu.
Oluruna bırak herseyi, bazen yanımızdakini çok sevdiğimizi yitirince anlarız.Kim bilir evo kalbine çok da uzak değildir belki.

Eski dedi ki...

sedaistan bu sen misinn ??

H2o dedi ki...

*ncc* teşekkür ederim ncc, yazarken yorulmak... galiba bu yüzden bu günlerde ellerim klavyeye pek gitmiyor,
teşekkür ederim, sanırım doktorluk bişey değil, ne zaman alkolü fazla kaçırsam akabindeki günlerde bu rahatsızlığı yaşadığımı test ettim, sanırım daha dikkatli olmam lazım..


*miles* sadece yastık yetmiyor bezan....

*almina* haklısın hocam, bunu çok defa yaşadım, onu her kaybedişimde acı çekiyorum yalan değil, ben evo yu sevmedim demiyorumki sadece yoruldum artık, vicdanımın daha fazla sömürülecek hali kalmadı... bişeyler bittikten sonra yitirenin kim olduğu pekte önemli olmuyor, bazen kaybetmek iyi gelir insan hayatına...

*nevv* evet sevgili nevv..;)
ben sedaistan'ım, ama bunu nasıl anladığını merak ettim doğrusu;)) hem nerelerdesin sen bakalım??;))

Eski dedi ki...

baktım ben varım , sonra bi kaç yazıyı okudum , kolay oldu yanii :)
asıl sen nerelerdesin , madem hala bu alemdeydin ne diye varlığını göstermedin .. ben gittin samıştım blog aleminden ..

Aşk Herşeyi Affeder mi?