5 Şubat 2008 Salı

dam üstünde saksağan gel bize bazı bazı :iiii

  • bugün annemle yürüyüşe çıktık
  • dün sürdüğüm kırmızı oje daha bir günü doldurmadan iğrenç haller aldı.
  • yine bütün işlerimi erteledim
  • ertelemeye de devam ediyorum
  • kafam gittikçe karmakarışıklaşmakta
  • duvarlarımı süslemeye çalışırken ellerime japon yapıştırıcısı bulaştı parmak uçlarımı hissetmiyorum.
  • az önce son paramı sigaraya verdim
  • sezen dinleyip geçmişi yad ediyorum bu ara sıık sıık
  • mavigö.ç sitemlerde ona vakit ayırmadığımdan sitemler ediyor
  • dün akşam üstü evde yalnızken karşı komşunun kızı damla'yı kapımızı açmaya çalışan hızrsız zannedip babamı arayıp, camdan bütün mahalleyi ayağa kaldırdım. Damla "bakkala gidiyorum bişi lazım mı ?" dedi. gölge etme dedim damla gölge etme:))
  • tembellik güzelbişey:))
  • bu akşam sekizde eski arkadaşlarla toplaşıcaz:) Br. gelemicekmiş, çok sevindim :)
  • şimdi bişiler hazılıycaz annemle peynirli krep yanına çay fln yapças
  • en çok annemle mutluyum ben, ötesi berisi yok
  • seni seviyom annem, çok seviyom hemde...;)
  • akşama ne giysem sorununa bi çare arıyorum, jean mi giysem acep?
  • sevgili PuCCa beni mimlemiş... yemekten sonra, başlıycam inşallah, düşünme aşamasındayım....
  • hımmmmmmm??

3 yorum:

ne yazdı ne yazamadı dedi ki...

"gölge etme damla gölge etme"

ordan girdim, burdan çıktım, velhasıl ne yaptım ettim bu sayfada buldum tekrar kendimi. daha önce nasıl geldiğimi gene hatırlamıyorum, ama aklımın fon sözlerine işlenmiş bu yukardaki cümle, adeta fırsat olsa da dilimle de söylesem diye bekler halde yaşamışım o günden beri. tekrar okumak çok hoş/karmakarışık duygular yarattı. söylemek istedim.

H2o dedi ki...

:))
senin bu sayfada yerin vardı hep, sen beni bulmadan öncelerde :)))
aklının fonlarında martı kalmak dileğiyle...
döndüm artık, karmakarışıklaşmaya devam ;)

ne yazdı ne yazamadı dedi ki...

çok teşekkür ederim, baya bi koltuklarım kabardı zaten linkten ötürü...

aklımın fonlarında martı kalmak üzere mi dedin sen?

yıktın perdeyi eyledin viran
varayım sahibine haber vereyim hemaan

(hafızamın zayıflığından umarım alınmamışsındır, yani lütfen alınma, çünkü hani genel gidişat bir gün aynaya bakıp "aa bu kimdi?" tarafınadır...)

Aşk Herşeyi Affeder mi?