6 Şubat 2008 Çarşamba

MİM-SOBE


Eveeeet, gelelim PuCCa mızın beni mimlediği konuya,
(mim yada diğer adıyla sobe yemeyeli uzun zaman olmuştu...)

şöyle ki;
Olmasını İstediğim Mantıklı Şeyler;


  • sigarayı bırakmayı

  • alışverişte irade sahibi olabilmeyi

  • sarhoş olmadan da dans edebilmeyi

  • akp nin T.C den elini ayağını çekmesi, toplu halde bütün akp lilerin sınır dışı edilmesini (gayet mantıklı)

  • deniz baykalın siyaseti bırakmasını

  • evo'ya sırılsıklam aşık olup, gözümün ondan başka hiçkimseyi, hiç birşeyi görmemesini

  • unakıtan'ın sonsuza kadar yumurta çifliğinde inzivaya çekilmesini

  • %de 1500 garantili ertesi gün hapının üretilmesini

  • telefonda konuşurken aynı anda birden fazla iş yapabilmeyi

  • yaklaşık bir yıldır tv de yayınlanan çok sevilen bi dizinin çok meşhur oyuncularından ....... ........ 'nin, ...................................... olduğunu, dizisi ile birlikte şöhretinide kaybedince ayaklarıma kapanarak benden iş istemesini ve bi zamanlar bana yaptıklarından dolayı pişman olmasını!!!

  • sinirlendiğim zamanlarda yaptıklarımdan ve yapacaklarımdan sorumlu olmamayı!!!

  • hiç bir çocuğun sokaklarda kimsesiz kalmamasını, kedi köpeklerden daha fazla değer görmelerini

  • akmerkezdeki 14 yaşındaki kızların 35 yaşındaki hatunların kılığında gezmelerine birilerinin artık dur demesini...

  • işimde ve mesleğimde iyi bir kariyer yapabilmeyi

gelelim;


Olmasını İstediğim Mantıksız Şeyler;



  • istediğim zaman görünmez olmak

  • kredi kartlarını geri dönüşümü olmaksızın harcayabilmek

  • evde oturup popomu büyütmem için maaş almak:)

  • insanların akıllarından geçenleri birebir okuyabilmek

  • annem ve babamın yaşlanmalarına engel olabilmek

  • r.t.e' na sıkıldıkça "gel lan buraya eşşek herif" deyip iki tokat sallayabilmek

  • tokat manyağı yapıp "hadi ulan ananıda al git diyebilmek"

  • bi sabah uyandığımda kapımda son model bi araba ve istediğim gibi bir evimin olması

  • ve yine bir sabah uyandığımda "Atatürk'ün ölmemiş olup, TRT'den ulusa seslenmesi"ni.

-mantıklısını da mantıksızınıda istiyoruuuuummmm uleeeeen:)


-ah PuCCa gece gece ne gazladın şimdi beni yaaa:))



ŞİMDİDEEEEEEEE, MİM GELENEĞİNİ DEVAM ETTİRMEK ÜZERE un4 VE Ashkar'ı SAHNEYE DAVET EDİYORUM;)


E ALKIŞŞŞŞ;)



2 yorum:

ashkar dedi ki...

alkışlar arasında sahneye çıktım ama az alkışladılar :P bende az yazdım :) idare edecez artık bu ara olur mu...

tüm isteklerin bir gün olur umarım, mantıklısıda mantıksızıda...

un4tunately dedi ki...

un4 da sahnelere çıkmış bulunuyor.. gece gece hayli saçmaladım, korkarım alkış yerine domates yiyeceğim ben:p

Aşk Herşeyi Affeder mi?